شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۱
  • ۰

شاگرد جدید من

شاگرد جدیدم یه آقای خیلی باهوش و توانمنده. یک کارآفرین خیلی موفق. یه جوری زندگیش واسه من رویاییه. اما در عین حال بسیار آدم محترمیه. یاد مدیر آخرین شرکتی افتادم که اونجا کار می‌کردم. یه آدم روانی و بیشعور که فکر می‌کرد از آسمون اومده. بعد شرکتش یه سوییت چهل پنجاه متری بود. اون وقت این شاگرد من کل ایران دفتر داره. و حتی جاهای مختلف خونه داره و خیلی خفنه .اما چقد محترم و دوست داشتنیه. سیتیزن آمریکا هم هست.واسه همین  می‌خواد زبان یاد بگیره. و خدارو شکر این چند جلسه خیلی خوب پیش رفتیم بنظرم.

کلاسمون غیرحضوری هم از طریق تلگرام. با ویس. این کلاس واسه من که انرژی بخش و لذتبخشه  و راضیم که اونم راضیه.

  • ۹۶/۰۳/۲۰
  • شا دان

نظرات (۴)

  • مریــــ ـــــم
  • چقد جذاب تیچر هستید
    میتونم برای تقویت زبانم با شما چت کنم
    اصلا فکرنکنین میخوام ازتون استفاده ابزاری کنم 
    :)
    پاسخ:
    ای جانم. اگر دنبال چت کردن هستی کسی که زبان مادریش انگلیسی بیشتر می‌تونه مفید باشه. اپلیکشن hellotalk رو نصب کن رو گوشیت و با آمریکایی‌هایی که می‌خوان فارسی یاد بگیرن چت کن
  • مریــــ ـــــم
  • خیلیم مرسی
    :)
    پاسخ:
     خواهش میشود
    اوه! از این شاگرد خفنا
    خفن باشی محترمم‌ باشی نور علی نوره :)
    پاسخ:
    آره خداییش. خیلی عالیه
    چه جالب !
    اصولا هر کسی که از خیلی جهات پرفکته و به کمال نزدیکتره متواضع تر هم هست.این تواضع البته در مقابل غرور نیست...یجور همراه با حفظ پرستیژ و انسانیت هستش که خیلی دلنشینه !

    + و ممنون که به طور خصوصی و رمز آلود درکم کردین :)
    خیلی دوست داشتم بدونم اولین دوست وبلاگی م کی میتونه باشه....در ذهنم ثبت شدین.ممنون :)
    پاسخ:
    واووووو. اولین دوست وبلاگی. چه عااالی. کلی هیجان زده ام کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی