شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

ازدواج یه عیب بزرگ داره. اونم اینه که اگه چیزی توی زندگی مشترک پیش بیاد که ناراحت کنه نمیتونی با هیشکی حرف بزنی. البته من کلا اآدم تو داری بودم همیشه در زمینه ی غم و غصه هام. ولی وقتی مجرد بودم گاهی پیش میمود که با بعضی از دوستام درد دل میکردم. اما الان که ازدواج کردم اصلا نمیشه. یعنی خودم هم اصلا درست نمیدونم برم با یه نفر سوم در مورد زندگی دو نفرمون حرف بزنم. بعدش اگه یه موضوعی باشه که با همسرم حرف بزنیم و اوکی شیم که چه بهتر. اما اگه باهم نتونیم به به نتیجه ی مشترک برسیم، ذهن و همه ی وجودم درد میگیره از تنهایی. از اینکه باید تنهایی بار این ناراحتی و رنجش رو دوشم باشه.

  • ۹۵/۰۵/۲۵
  • شا دان

نظرات (۴)

  • پاییزِ سالِ بعد
  • سعی کردم اما پسره اوکی نشد، پسر مغروری بود،خیلی سریع هم با یکی از هم دانشگاهیای دیگه مون ازدواج کرد.
    پاسخ:
    ای جان. امیدوارم دختره هم زود اوکی شه بایکی و برگرده به دوستی با تو
  • فاطیما کیان
  • خصوصا ادم نمیتونه با خانواده اش در موردش صحبت کنه چون حریم دو نفری از بین میره ...
    پاسخ:
    اره دیگه. فقط خودت و خودت
    آی گفتی
    گاهی آدم فکر میکنه چرا هیچ کس رو نداره
    در خالیکه کسی هست جای حرف زدن نیست

    پاسخ:
    Uhum

  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • چقدر خوب که میتونی حرف رو تو دلت نگه  داری،
    البته من مشکلاتم رو اینجا مینویسم که به اطرافیان نگم برام دردسر بشه.
    پاسخ:
    اره. منم گاهی اینجا یه اشاراتی میکنم البته. خوبه که به اطرافیان نمیگی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی