شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

کار قبلی رو بخاطر حقوق پایین در مقابل حجم کار زیاد رها کردم.امروز برای یه کار دیگه رفتم مصاحبه.  کار ترجمه بود.  مدیر عامل از نمونه ای که ترجمه کردم خیلی خوشش اومد و گفت همون کسی هستی که ما میخوایم.  با حقوقی هم که درخواست کرده بودم اوکی بودن.  فقط پرسید مجردی یا متاهل؟ گفتم متاهل.  گفت ما این ریسک رو نمیکنیم.  

ریسک؟!!!!!! 

گفت بله.  ما شغلمون سفر خارجی زیاد داره.  من گفتم مشکلی ندارم با این قضیه.  همسرم هم اوکی هس.  

و ایشون اصرار داشت که نه.  ریسکه.  یه دفه میبینی ما میخوایم همین الان بریم اروپا، همسرت میگه نه..!!!! 

خلاثه، استدلال لوسی بود بنظرم.  چون اگه مجرد هم بودی بابات میتونس بگه نه!!!! 

من نمیدونم واقعا تو مملکت ما کی قراره بفهمن کع ما خودمون واسه خودمون حق داریم.

البته شاکی نیستما.  اخرش به اون اقاهه توضیح دادم که نگاهتون خوب نیس و ایشون هم استدلالات خودش رو اورد. ادم خوبی بود و شرکت خوب و اروم و دوس داشتنی ای بود.  قضاوت نمیکنم داستان رو.  فقط خواستم بدونین از این خبرا هم هس تو مملکت

  • ۹۶/۰۵/۰۹
  • شا دان

نظرات (۷)

چقدر بده:/
پاسخ:
خنده داره درواقع
  • مریــــ ـــــم
  • الان چی شد؟؟
    استخدام نشدی ینی؟؟
    پاسخ:
    نه دیگه.  به همین راحتی
  • مریــــ ـــــم
  • ای بابا
    چقد مسخره
    پاسخ:
    Bali bali
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • وااااااای چه شغل خوبی.
    ببرنت سفرخارجی تازه بهت حقوق هم بدن :)


    تا الان فکرمیکردم تو مملکت ما فقط سه تا شغل خوب هست یعنی دوتا.
    دکترباشی بانکی باشیٰ‌اما الان بهشون مترجم باشی هم اضافه شد :))
    پاسخ:
    بله بله.  شغل خوبیه.  البته اگر بخاطر متاهل بودن نگن نمیتونی این شغل رو داشته باشی
    سلام عزیزم 
    اون آقا منظور دیگه ای داشته 
    مطمئن باش 
    وگرنه نهایتش یه ضمانت ازت می گرفت که در هر لحظه همراهشون باشی 

    پاسخ:
    سلام.  خب این ایده هم میتونه درست باشه.  ولی من حسی که از این آدم گرفتم این نبود
    حتما دیدن که اینقدر حساسن!
    هم میشه خرده گرفت ازشون هم نه! :)
    پاسخ:
    راستش نه.  خودشون هیچ تجربه ی بدی نداشتن. منشی یک شرکت دیگه توی ساختمونشون دچار مشکل شده که شوهرش به ارتباط اون منشی با رییس شرکت شک کرده بوده. ذهن و نگاه بیمار متاسفانه تو تار و پود جامعه ی ما تنیده شده
    واقعا جای تاسف داره ...
    تا حالا ندیده بودم به خاطر همچین چیزی به آدم کار ندن ناراحت شدم :(
    پاسخ:
    دیگه دیگه.  اینجا ایران است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی