شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

یه مدت بود که فکر میکردم ازدواج باعث شده من زیاد نتونم برای اهدافم وقت بگذارم. اما یه ماجرا باعث شد بیشتر از قبل بفهمم مسئول همه ی عقب مودنا و نرسیدنام خودمم. دو هفته همسرم قرار بود بره مرخصی. و من فکر میکردم تو این دو هفه همه ی کارهای عقب افتادمو انجام میدم. الان حدود 12 روز گذشته و اوضاع من پیشرفتی نسبت به قبل نداشته. و الان باید با این واقعیت مواجه شم که خودم و فقط خودم و فقط خودم مسئولم.

امروز پنجشنبه 7 تیر 1397. به خودت بیا. دمت گرم.

  • ۹۷/۰۴/۰۷
  • شا دان

نظرات (۳)

به توانایی‌هات ایمان دارم :)
پاسخ:
دم شما گرم
لطفا به خودتون بیایید:)
پاسخ:
باوشه
  • گل بارون زده بهاری
  • سلام دختر 
    اووووووه می دونی از کی تا حالا پست نزاشتی 
    دلمون برات تنگ شده بود 
    بیشتر تر پست بزار 
    پاسخ:
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی