شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۱
  • ۰

اگه تاریخچه ی وبلاگ رو نگاه کنین میبینین که نسبتا قدیمیه. امروز نشستم همه ی پستها رو مرور کردم. دیدم چقد حدود ده سال پیش داغون بودم از نظر روحی. و چقد الان سرحال و پر انرژی ام. و روندم چقد خوب بوده در این زمینه. هر چند هنوز سرعتم بسوی اهدافم مناسب نیس. اما قدم بزرگ این بودن که حال خودم رو خوب کردم. آفرین به خودم. به خودم جایزه خواهم داد. 


یه جمله ی تاثیرگذار جیم ران داره، میگه موفقیت بندرت از پیشرفت شخصی پیشی می‌گیرد. یعنی اول تو باید عوض شی، بعداً موفقیت رو جذب می‌کنی. یعنی تو باید اول تبدیل بشی به اون آدمی که می‌خواد اون  زندگی رویایی رو داشته باشه. ورژن رویایی من آدم مثبتیه، البته خیلی ویژگیهای خوب دیگه هم داره خدارو شکر من به این مثبت بودنه رسیدم الان. به امید بقیش. 

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • شا دان

نظرات (۶)

ده ساله وب داری چه جالب
پاسخ:
بلی بلی. کلی عوض شدم
  • 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
  • واووو الان ارشیو وبت رو دیدم از سال 86  توی بلاگفا وب داشتی؟ بعد انتقال دادی به اینجا وبتو؟
    منم شش ساله وب نویسی میکنم اما هر بار اعصابم خراب میشد میزدم وبمو پاک میکردم واقعا تعجب میکنم چطور تو این ده سال وبتو پاک نکردی :)))
    کنجکاو شدم بشینم آرشیو تو بخونم
    پاسخ:
    بلاگفا نبودم. پرشین بلاگ بودم. از سال ۸۵.ضمنا این پنجمین وبلاگمه
  • صادق زمانی
  • برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی و شادی دارم
    پاسخ:
    مرسی. همچنین
  • ❤خانوم یار❤ ❤آقای یار❤
  • ده سال چه صبری من بودم صددفعه پاک میکرم وبمویکی دیگه درس میکردم یه جابندنمیشم من کلا
    پاسخ:
    منم بعد از چهارتا وبلاگ اینجا موندگار شدم
  • زهرا باقری
  • ده سال پیشششششش؟عااااا  چقدر زیاد
    پاسخ:
    بععععله.یه عمره
    :)
    پاسخ:
    مرسی که خوندی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی