شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

همسر مدتیست به فکر خرید خونه افتاده. پس انداز کوچیکی داریم و اگه بخوایم اون خونه رو بخریم باید وام های گنده گنده بگیریم. به همسر گفتم سرویس طلای منم هست. گفت به هیچ وجه. گفتم چرا اخه؟ تو که طلل دوس نداری. گفت  ولی میدونم تو چقد سرویست رو دوس داری. حلقه ی ازدواجمون رو بفروشی موافقم ( چون دوسش نداری) ولی سرویس عمرا. اینجاها از اون جاهاییه که باید بوسش کرد. البته من واقعا ازته دل همچین پیشنهادی دادم. ضمن اینکه قراره هر چی میخریم به نام هردومون باشه، ولی همسر حاضر نیس از چیزی که من دوس دارم بگذره. قربونش برم. بهش گفتم خب قسط واما خیلی سنگینه، چی کار کنیم؟ گفت بیشتر کار میکنم. حتی روزای تعطیل. بهش گفتم نیازی نیس. من کار میکنم. گفت تو که سرت با شرکت شلوغه. گفتم آره. ولی شرکت که هنوز به درآمد نرسیده. پس من باید کنارش یه کاری بکنم که پولش نقد باشه. مثلا تدریس زبان که توش خیلی هم حرفه ایم‌.یا مثلا کارترجمه هی قبول کنم. میدونین چیه، از تلاش برای زندگی با این مرد لذت میبرم. کلا از تلاش برای زندگی لذت میبرم. الان هم باید بلند شم و یه روز رویایی بسازم و سما هم بجای وبگردی پاشین روزتون  رو بسازیم. والللا

پ.ن. معذرت ازهمه بجای وبگردی نوشته بودم ولگردی که الان اصلاح شد


  • ۹۵/۰۶/۲۴
  • شا دان

نظرات (۶)

به به .... هیچ لذتی مث خرید خونه نیست... پیش پیش مبارکتون باشه... شما دو تا با این انرژی و عشق بزرگتون قطعا موفق می شین
پاسخ:
مرسی عزیزدلم. تو خیلی خوبی
چه انرژی خوبی داری و دادی
ایشالا که یه بزرگشو بخرین
پاسخ:
مرسی  عزیزم
"سما هم بجای ولگردی پاشین روزتون  رو بسازیم. والللا."    واقعا!
پاسخ:
وبگردی نه ولگردی
دیگه از یک آستیگماتی که بدون عینک پای کامپیوتره چه انتظاری داری شادان جان!
پاسخ:
نه بابا. من اشتباه نوشتم
تازه پانوشت رو دیدم و فهمیدم که چشمای بنده خدام که بهشون کم لطفی کردم اشتباه ندیدن!
پاسخ:
اوهوم.اشتباه از من بود
عالیه شادان جان عالیه
شک نکن خیلی زود وسیله خرید حونتون مهیا میشه
خدا خیلی کمک میکنه
خدا همسرتو و خوشبختیتونو حفظ کنه
آخ گفتی زبان!!!
منم خیلی دلم میخواد حرفه ای شم
ترجمه هم میکنم اما اون چیزی نمیشه که دلم میخواد. خیلی راه مونده
پاسخ:
عزیزم مدتها نبودی. میشه.صبور باش. کم کم تو زبان میدرخشی. ممنون از دعاهای خوشکلت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی