شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

راستش دیروز بدجوری اعصاب و روانم خط خطی لود. من کلا چند سالی میشه که قید تلویزیون وطنی و غیر وطنی رو زدم. حدودا هشت سال. هیچ خبری رو هم پیگیری نمی‌کنم. یعنی تو هیچ کانال ویژه ی اخبار هم توی تلگرام عضو نیستم. اما خب خبرا خود بخود پخش میشن دیگه. دیروز توی گروه بچه هایش لیسانسمون شنیدم که مجلس تیراندازی شده و یه حمله انتحاری هم توی حرم امام خمینی اتفاق افتاده. بچه ها خیلی نگران بودن و من می‌گفتم نگران نباشین. ایران سیستم امنیتیش قوبه و چیزی پیش نمیاد. و این ماجرا هی کش دار شد و کش دار شد و من هم به جرگه ی جماعتی پیوستم که حالشون خوب نبود. یهو به خودم اومدم دیدم چند ساعت فقط گوشی دستمه و از این گروه به اون کانال دارم میچرخم دنبال خبر و حرص می‌خورم. رفتم تلویزیون رو روشن کردم. فقط شبکه خبر واضح بود. نمی‌دونم چه مشکلی پیش اومده بود واسه آنتن. همون کافی بود البته.گفت که هر چهار نفر توی مجلس کشته شدن و من خیالم راحت شد.عصرش تو یه گروه عکس حسداشون بود و من از خودم هنوز هم متعجلم چطور ناراحت نشدم از دیدم اون صحنه ی وحشتناک. انگار فقط می‌خواستم تموم شده.بیچاره قربانیان و خونواده هاشون چی کشیدن دیروز. خلاصه پیام دادم به همسر،، و گفتم من حالم خیلی بده. خیلی بد. چرا جای به این نامنی داریم زندگی میکنیم. اون سعی کرد منو آروم کنه و گفت همه دنیا همینه و...من گفتم همه دنیا بازار و فروشگاه و فرودگاه منفجر میشه. اما وقتی وارد مجلس میشن انقد راحت یعنی فاجعه. خلاصه تو اوج اعصاب خوردی بودم که عکس چندتا گل برام فرستاد و گفت کدومشون میپسندی؟ و بعد بهم پیام داد که اونی که من گفتم رو با سه تا گلدون دیگه گرفته و میاره خونه. من که چند ساعت بی‌حوصله نشسته بودم حس کردم چهارتا مهمون جدید دارن میان خونمون. پاشدم خونه رو تمیزکردم و کاملاً سرحال شدم. شب همسر با چهارتا گلدون فوق العاده اومد. همشون محشرن. و من حالم خوب شد. به امید روزی که همه جای دنیا فقط و فقط و فقط صلح باشه

  • ۹۶/۰۳/۱۸
  • شا دان

نظرات (۴)

یادم باشه از این حرکت الگو بگیرم برای آینده
حرکت قشنگی بود به نظرم :)
پاسخ:
آره. به من که چسبید. 
خوش به حال همسر شما که از الان به فکرشی
خوب مدیریت گرده ب نظرم 
افرین
پاسخ:
آره. حالمو از این رو به اون رو کرد
  • رقاصه ی خدا
  • کلا گل خیلی خوبه... موجود زنده ای که واقعا مث مهمون می مونه توی خونه ات....

    راستش من بعد از این اتفاق واقعا فهمیدم معنی اینکه می گن امنیت و سلامتی رو تا از دست ندی قدرش رو نمی دونی....
    پاسخ:
    آره کلا عالین. 
    دقیقا درست میگی. خیلی نعمتهای بزرگین. 
    اتفاق تلخی بود 😒همه رو نگران کرد حسابی.
    چه گلاییی نازی . مباااارک باشه😍😍😍
    پاسخ:
    آره دقیقا. خیلی تلخ بود
    مرسی عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی