شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۱
  • ۰

من به عنوان یک شخصیت ارتمیس اتنا که بعد ارتمیس هم درش خیلی پررنگتره, واقعا نمیتونم مدت زیادی نقش یهادم خونه دار رو بازی کنم. استقلال مالی بشدت برام مهمه. البته همچنان تدریس زبان هست, اما شرکت کلا جم شد و من دنبال یه راه جایگزینم. کلا امروز کلافه بودم. حس و حال هیچکاری نداشتم. همسرهم برخلاف سایر پنجشنبه ها رفت سرکار و من موندم و یه خروارکار خونه. و البته یه عالمه کار دیگه. خلاصه اینکه منم عملا هیچکاری نکردم بجز نشستن و حرص خوردن و البته وبگردی. فقط زحمت کشیدم یکم خرید کردم واسه شام امشب که فلافله. و فلافل رو هم دارم درست میکنم. به هرحال, تو سایت شیپور یه موقعیت شغلی مناسب دیدم که حالم خوب شد. باید برم یه رزومه ی مناسب درست کنم. البته امشب که به همین فلافل برسم بسبار زحمت کشیدم. بقیه کارا واسه فردا. 

راستی, بدجوری دلم سوپرچیپس میخواد و به همسر گفتم برام بخره. ولی خیلی بعیده یادش بمونه عشقم.

  • ۹۵/۱۰/۱۶
  • شا دان

نظرات (۳)

:)
پاسخ:
:-)
  • خانوم شین
  • چرا گفتی منم دلم خواست :)
    پاسخ:
    اره والا. چرا گفتم. اصن چراهوس کردم. 
    راستی. همسرم سوپرچیپس رو خرید و خوردیمش. ولی امروز وقتی داشتیم انارمیخوردیم کلی پشیمون شدیم از چیپس خوردن. وگفتیم این همه خوراکی مفید وجود داره چرا به بدنمون ضربه زدیم. و قرار شد دیگه همسر زود هوسهای منو جدی نگیره;-)
  • خانوم شین
  • :) نوش جونتون 

    قانع شدم دیگه دلم نخواست :))
    پاسخ:
    افرین. انار بخور بهتره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی