ماه فروردین داره کم کم تموم میشه و من خیلی شادم. حس میکنم دارم واسه هدفام وقت میذارم. البته هنوز خیلی مونده همونجوری بشه که میخوام اما شادم. همسرم تو سبک تغذیه خیلی با من پایه اس. قراره از این به بعد فقط میوه و سالاد و مغزیجات ببره سر کار و بعد از ظهر که میاد با هم یه وعده غذا بخوریم بجای هم شام هم ناهار. و باز تا شب سالاد و میوه و اینا. و جالبه که اون این پیشنهاد رو داده. خیلی حس سبکی و نشاط داره با این روش. 

در مورد کسب وکارهم رفتم پیش دوستم.ظاهرا برنامه نویسی کار سخت تر از تصویر اولیه ی ماست. اما معنیش این نیس که ما نمیتونیم انجامش بدیم. راستی، واسه زبان دوباره شروع کردم به تدریس. و جالبه که این هفته دوتا شاگرد ثابت گرفتم. شاگرد ثابت برای من کار زیادی میبره چون من اینطوری نیستم که فقط توی کلاس درس بدم و شاگرد رو بیخیال شم. مدام پیگیر کاراشم و این زمان بره. اما دوس دارم.

خونمون رو امروز حسابی تمیز کردم و الان کاملا آرامش دارم.

دیگه اینکه، جمعه مهمون دارم.:) و پنجشنبه هم قراره با یکی از دوستای همسر و خانومش بریم بیرون.

و حرف آخر اینکه کتاب اثر مرکب محشره. اگر دنبال تحول در زندگیتون هستید، این کتاب و تک تک تمریناتشو از دست ندین