شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

بنظر شما حلقه ی گمشده ی روابط عاطفی چیه؟ اون چیه که باید باشه تا رابطه پایدار باشه و خیلی جاها نیس. من فکر میکنم روراستی.واقعا چرا ما ادمها به همسرمون، دوست دختر یا دوست پسرمون رو راست نیستیم؟

البته میدونم این حکم من مثال نقض زیاد داره ولی متاسفانه تعداد مویدهاش بیشتره. امروز یکی از دوستان اومده بود پیشم. خونه ی ما بود که ناگهان همسرش زنگ زد. و من اینو شنیدم: سلام عزیزم. خوبی؟ مرسی. آره من خونه ام...

بعد ظاهرا شنیده بود که همسر محترم کارش زود تموم میشه و داره میاد خونه. ادامه ی مکالمه: عزیزم من الان حاضر شدم با فلانی برم بیرون.

و...

موارد زیاده و فقط واسه من سوال اینجاس که چرا راست نگیم؟ بعد انتظار داریم رابطه هامون لیلی و مجنونی هم باشه؟

  • ۹۴/۰۹/۰۱
  • شا دان

نظرات (۱)

سلام چه عجب یه وبلاگ شاد دیدیم همه ناله ان راست میگید اگه بدونیم همیشه باید راست بگیم از خطا کردن پرهیز میکنیم
پاسخ:
بله. منم قبلنا وبلاگم ناله بود البته. اما این سبک زندگی خوشمزه تره. مرسی از اومدنت و کامنتت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی