شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

خوشبختی

این جهانی است که بر پایه ی خوشبختی بنا شده. این جمله از فیلم رازه.

دیروز همسرم با دوتا بلیط کنسرت منو سورپرایز کرد.

من زیبا و سالمم. 

باهوش و هدفمندم.

و اینها یعنی خوشبختی

راستی ،من یه سریال ناهار دارم و یه سریال شام. سریال ناهارم گریز اناتومی هست که تنهایی میبینمش. سریال شامم پریتی لیتل لایرز که با همسر میبینیم. خیلی قشنگن. و روز به روز زبانم بهتر میشه. 

فعلا باشگاه رو هفته ای یک روز کردم تا زمان سابمیت مقاله. خداجونم کمک کن به بهترین نحو انجامش بدم و بهترینها واسم رقم بخوره

  • ۹۴/۰۷/۲۰
  • شا دان

نظرات (۶)

منم عادت دارم غذا هام و با سریال می بینم. اسم سریال خوب اگه دارین البته به انگلیش بذارین ممنون می شم. برای سابمیتتون هم موفق باشین. چیزی نیست ، والا راستی خوشبختی یعنی همین لذتی که از سینما می برین یا همون غذایی که طعم خوشمزه ای داره ، منتها ما همیشه دنبال خوشبختی تو فیلمها می گردیم یا تو زندگی مردم. غافل ازینکه خوشبختی آدمها با هم غرف داره. چیرس
  • رویایی به رنگ تو
  • دوستت دارم هایت را در قاب چشمانت جا گذاشته ای پلک که میزنی پر می کند عطر احساس تمام دنیا را
  • www.hostexhibition.com نمایشگاه هاست
  • با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran  هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اس------یک سایت جدید  برای اپلود فایل ها و عکس ها  بدون محدودیت می توانید عضوش بشین و تا یک ترا بایت  فضای  رایگان  داشته با شیدتازه در ازای دانلود هر فایلتون هم و یا معرفی زیر گروه که عضو ویزه سایت شوند پول در بیارین و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشین.... برای دانلود از لینک هاتون  لینک مستقیم تو وبلاگتون  بزارید و کلی امکانات دیگهدوست داشتین حتما به ما سر بزنید updap  دات کام-------------------فروش نرم افزار  ارسال  پست اتوماتیک به وبلاگ های پرشین بلاگنرم افزار  انتقال مطلب از فید  به پرشین بلاگارسال پست اتوماتیک از RSS به وبلاگ های پرشین بلاگبا من در تماس باشین برای خرید نرم افزارهدیه من به شما یک پنل رایگان برای ارسال تبلیغات در وایبربرای گرفتن پنل تحت وب خود به من ایمیل بزنیدcc-irدات کام
    بیا و  بنویس ..... بیا جاری شو.... بیا و از بودنت و تلاشهایت برای خوب بودنت بگو....بیا به دعوت من به چالش باز من به همراه باران پایییزی  پرانرژی آمده ام پاسخ گو و بیا
  • www.hostexhibition.com نمایشگاه هاست
  • با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran  هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اس-----یک سایت جدید  برای اپلود فایل ها و عکس ها  بدون محدودیت می توانید عضوش بشین و تا یک ترا بایت  فضای  رایگان  داشته با شیدتازه در ازای دانلود هر فایلتون هم و یا معرفی زیر گروه که عضو ویزه سایت شوند پول در بیارین و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشین.... برای دانلود از لینک هاتون  لینک مستقیم تو وبلاگتون  بزارید و کلی امکانات دیگهدوست داشتین حتما به ما سر بزنید updap  دات کام-------------------فروش نرم افزار  ارسال  پست اتوماتیک به وبلاگ های پرشین بلاگنرم افزار  انتقال مطلب از فید  به پرشین بلاگارسال پست اتوماتیک از RSS به وبلاگ های پرشین بلاگبا من در تماس باشین برای خرید نرم افزارهدیه من به شما یک پنل رایگان برای ارسال تبلیغات در وایبربرای گرفتن پنل تحت وب خود به من ایمیل بزنیدcc-irدات  کام
  • www.hostexhibition.com نمایشگاه هاست
  • با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran  هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اس-----یک سایت جدید  برای اپلود فایل ها و عکس ها  بدون محدودیت می توانید عضوش بشین و تا یک ترا بایت  فضای  رایگان  داشته با شیدتازه در ازای دانلود هر فایلتون هم و یا معرفی زیر گروه که عضو ویزه سایت شوند پول در بیارین و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشین.... برای دانلود از لینک هاتون  لینک مستقیم تو وبلاگتون  بزارید و کلی امکانات دیگهدوست داشتین حتما به ما سر بزنید updap  دات کام-------------------فروش نرم افزار  ارسال  پست اتوماتیک به وبلاگ های پرشین بلاگنرم افزار  انتقال مطلب از فید  به پرشین بلاگارسال پست اتوماتیک از RSS به وبلاگ های پرشین بلاگبا من در تماس باشین برای خرید نرم افزارهدیه من به شما یک پنل رایگان برای ارسال تبلیغات در وایبربرای گرفتن پنل تحت وب خود به من ایمیل بزنیدcc-irدات  کام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی