شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

روی دیوار و سقف...

بعله. رفتم کلاس سنگنوردی. از اونی که تصور میکردم جالبتر و هیجان انگیزتر شروع شد. نکته ی جالبش اینه که از همون اول ازت توقعات گنده گنده دارن.تعجبآخه یکی نیس بگه من جلسه ی اولم. تازه چند ساله جز راه رفتن تا دم در خونه کاری نکردم. همه ی بدنم درد مزکنه. ولی انصافا غالی و لذت بخشه. من انتظار داشتم مث غار نوردی از همون اول با طناب و هارنس کارکنیم. ولی اصن اینجوری نیس. خودتی و خودت. یه کفش میپوشی. دستتو میگیری به گیره ها و از دیوار میری بالا. حرفه ای ترها که رو سقف بودن همش. چه حالی میکنن واقعا. منم دلم میخواد. 

  • ۹۴/۰۶/۳۱
  • شا دان

نظرات (۳)

  • روزالی پیرسون
  • بعضی آدم ها هر چند بار ببخشی... بازم خطا می کنند! و حتی اینقدر می تونن کستاخ باشن که به نظر بیاد که بخشیده شدن رو جز وظایفت بدون و خیلی ناراحت میشی!
    پاسخ:
    به هر حال راه خوشبختی از رها کردن میگذرد
  • روزالی پیرسون
  • یه کار جدید و هیجان انگیز عالیه...تبریک می گم بهتن... کم کم عادت میشه
    پاسخ:
    مرسیییب
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • وووووی چه کلاسهای باحالی میرفتی.
    ولی به نظرم اصلا به درد من نمیخوره، چون من ترس از ارتفاع دارم.
    پاسخ:
    منم ترس از ارتفاع دارم البته. اما این کلاسا میتونن کمک کنن کم کم ترس ادم بریزه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی