شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

In God I trust

اونشب با بروبچ رفتیم بیرون.خیلی خوش گذشت.امروز عکسامونو دیدم. خیلی بی کیفیت بودن ولی مهم خاطره ی اونشبه.وقتی برگشتیم انقدر خسته(و در عین حال سرخوش) بودم که کلاً قولمو یادم رفت ولی امروز فرانسه خوندم.چسبید.انصافاً خیلی زبون خوشکلیه. راستی نمیدونم منظور مریم از این رفتاراش چیه.اصولاً عادت ندارم سرمو بکن تو زندگی کسی، و خوشم نمیاد از کسی سوال کنم در مورد چیزایی که به خودش مربوطه.واسم جابه و عجیب، که اون نه تنها از خودم،که از دکتر هم درمورد من پرسیده،و از همه جالبتر اینکه اصلاً سعی نمیکنه اینو پنهان کنه.تازه اومده باز از من سوال میکنه و وقتی جواب دلخواهشو نمیشنوه میگه از دکتر پرسیدم.اونم این جوابو داد که...

خلاصه ...بگذریم.بگذریم.بعضی آدما هیچ وقت بزرگ نمیشن.بیخیال.*

دلم میخواد برم بدرسم.خدایا من فقط امیدم به توئه.تو که میدونی تو چه شرایطی بودم و فقط به تو امید داشتم و اطمینان.بازم همینه.قربونت برم.تو مسیرمو هموار کن. من حاضر نیستم از رویاهام دست بردارم. من عقب نشینی نمیکنم چون اکنونمو ساده بدست نیاوردم.من لیاقت اینو دارم که به اونجایی برسم که رویاشو دارم.

*پ.ن:این حرفا به این معنی نیس که خوبیهای مریمو نمیبینم. به قول فلورانس: مریم جون، به خدای درونت درود میفرستم.

  • ۸۹/۱۱/۲۵
  • شا دان

نظرات (۸)

  • طعم لوند وانیل
  • من خودم تا وقتی که رفتار دوستام رو مخم نره تحمل میکنم.چه حرف جالبی رده این فلورانس!!
    بابا بی خیال دفتر خاطرات کردی بلاگت رومریم یه کم به تو حسودیش میشههمین  کاریش نداشته باش
    پاسخ:
    چشم دکتر.شما خون خودتو کثیف نکن.
    دوستی فراز و نشیب دارد
      سهراب سپهری :     چقدر گرفته دلت ،مثل آنکه تنهاییچقدر هم تنهاخیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگها هستیدچار یعنی؟عاشقوفکر کن که چه تنهاست،اگر که ماهی کوچکدچار آبی دریای بیکران باشدچه حس نازک غمگینی!وغم اشارت تلخی به رد وحدت اشیاستوغماشارت تلخیبه ردوحدتاشیاست.....
    خب از رویاهاتم بنویس.
    سلام می خوای بخندی بیاوبلاگم! منتظرم>بانظر
    سلام . کل وبلاگتو خوندم اخه برام جالب بود و حرفات به دل ادم میشینه شاید بتونی یه نویسنده خوب بشی  دلیلش هم حتما زیاد کتاب خوندنه. اخرین کتابی که خوندم کیمیاگر بود خیلی پسندیدمش. امیدوارم موفق باشین
    پاسخ:
    مرسی از لطفت.کیمیاگرو خوندم. به دل منم نشست. امیدوارم بتونم از این همه کتابی که میخونم چیزی یاد بگیرم
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • چه آدم جالبی هستی، هم کلاس سه تار که رفتی حتما بلدی، غارنوری و کویر نوردی هم،
    حتما انگلیسی و فرانسه رو هم کامل بلدی.

    عاشقتم که اینقدر هدفمندی
    پاسخ:
    ای جان. مرسی. تو خیلی لطف داری. راستش سه تار رو ول کردم متاسفانه. فرانسه هم هنوز خیلی کار داره تا کامل کامل یاد بگیرم. اما بقیه اوکی هست. تو هم هدفمندی گلم. یادمه میخواستی کنکور ارشد بدی. راستی چی شد؟ میخونی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی