شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

نیدونم چرا

نمیدونم چرا اینجوری شدم.اصلا حال و حوصله ندارم.البته این خصلت خیلی هم جدید نیست ولی خب  جدیدنا بدتر شدم.الان دست چپم بجای بالش زیر سرمه و دارم یه دستی می تایپم.فهمیدم عنوانم یه میم کم داره ولی حال ندارم درستش کنم.این نتیجه ها هم نمیاد یه ذره آروم شیم.
دوستای خوبم.من به خونه هاتون سر میزنم ولی حوصله ی کانت گذاشتن ندارم.همونطور که حوصله ی آپ کردن ندارم.شما ببخشید.دلم گریه میخواد ولی نمیدونم واسه چی.شاید زده به سرم.اصلا بیخیال فعلا بای.
راستی چرا این پرسپولیسیا اینقدر دیروز ماست شدن جلو برق؟یه چیز دیگه...
هیچی.چی بگم آخه؟
  • ۸۷/۰۲/۲۳
  • شا دان

نظرات (۹)

کاملا می فهمم چی میگی. چون خودم هم دقیقا همین طوریم. حوصله هیچ کاری رو ندارم.
سلام. ای بابا چرا اینقدر منفی!!؟؟؟ پر انرژی باش.. این چه وضعیه؟؟ دارم دعوات میکنم ها! فکر کنم لازمه...
به به بهسلام!خوشحالم که هنوز نفس می کشیاما فکر کنم خودت خوشحال نباشی
من در توقفی نامتوقف,متوقف شدهکسی نیایدمن به تنهایی کافیست برای توقف این تعفن...(تو این شرایطه که خودتو بیشتر از همیشه میشناسی)
سلامبابا ای ول مخوب می  نویسی فقط یه چیز تو جدا تا حالا 5 تا وبلاگ داشتی مگه مریضی مشکلت چیه خواهر نکنه ...........راستشو بگو
سلامبابا ای ول مخوب می  نویسی فقط یه چیز تو جدا تا حالا 5 تا وبلاگ داشتی مگه مریضی مشکلت چیه خواهر نکنه ...........راستشو بگو
سلامبابا ای ول مخوب می  نویسی فقط یه چیز تو جدا تا حالا 5 تا وبلاگ داشتی مگه مریضی مشکلت چیه خواهر نکنه ...........راستشو بگو
سلامبابا ای ول مخوب می  نویسی فقط یه چیز تو جدا تا حالا 5 تا وبلاگ داشتی مگه مریضی مشکلت چیه خواهر نکنه ...........راستشو بگو
سلامبابا ای ول مخوب می  نویسی فقط یه چیز تو جدا تا حالا 5 تا وبلاگ داشتی مگه مریضی مشکلت چیه خواهر نکنه ...........راستشو بگو
پاسخ:
نمیدونم.شایدم مریضم.دوستی داشتم که ترجیح میدادم حرف دلمو ندونه. آدرس وبلاگامو داشت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی