شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

این آهنگیه که الان داره اینجا پخش میشه و آدمو میبره به یه جای دیگه.یه جای دور نزدیک.

تو وجود خودم.

به تلخ ترین لحظه ی زندگیم فکر میکنم.تلخ ...

شاید بهتره بگم دردناکترین لحظه.وقتی که یه نفر رازشو بهم گفت.واسم تلخ بود.هم اون راز و هم اون همه اعتماد.آخه واسه چی؟

نه اشتباه نکنین.من واسه اون آدم خاصی نبودم.

خودمم نمیدونم چرا.

شاید اونم مثل من تنها بود.فقط فرقش با من این بود که ...

بگذزریم.تلخ بود و سخت و دردناک.

اون شب از ناراحتی خوابم نمیبرد.

ذهنم بدجوری مشغول بود.

  • ۸۶/۰۳/۱۴
  • شا دان

نظرات (۱۰)

سلام.عمریه غم تو دلم زندونیه / دل من زندون داره تو می دونی.آپ می کنی و خبر نمیدی.از نوشته هات خوشم میاد.این روزها دل خیلی ها گرفته.جوونهامون پیر شدن.من آپ کردم.شاد باشی.
نشنو از نی ، نی حصیری بی نواستبشنو از دل، دل حریم کبریاستنی چو سوزد تل خاکستر شوددل چو سوزد خانه دلبر شودسلام دوست عزیزآپ کردم به خاطر عزیزی دوست داشتنیخوشحال میشم در این بذم شرکت کنیشاد و عاشق باشی
سلام منم یه هشتاد و دوییم. منم دقیقا الان همین احساس پست قبلیتو دارم. خیلی بده به چیزهایی که یه روز تموم میش عادت کنیم.
نشنو از نی ، نی حصیری بی نواستبشنو از دل، دل حریم کبریاستنی چو سوزد تل خاکستر شوددل چو سوزد خانه دلبر شودسلام دوست عزیزآپ کردم به خاطر عزیزی دوست داشتنیخوشحال میشم در این بذم شرکت کنیشاد و عاشق باشی
من فکر می کنم همه آدمها تو مسیرشون یه روندو طی می کنن... جالبه که یه جاهایی همه هم درد می شن... خوشحال می شم به منم سر بزنین
سلام!ببخشید دیر اوومدمامروز اصلآ امکانات نداشتمخب من الآن دقیقآ نمیدونم که چی باس بگم!اما زیاد خودتو ناراحت نکن...اوون به تو اعتماد کرده...تو هم با خوب گوش کردن کمکش کن!حالا اپ کن
ممنون بابت نظرتون.
سلام هممممممممممه جای وبتو خوندم خیلی خیلی خوشم اومد...به ما هم سر بزن منتظریم
آخه من نمیدونستم بقیه ی شعره و اشکال نداره تا همینجاش مهمه ترکمون نکنی!بازم بیا
سلام مرسی که اومدی آپیم بازم بیای خوشحال میشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی