شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

اثر مرکب

بیاین اثر مرکب رو در زندگیمون فعال کنیم. البته فعال که میشه خودبخود. بیاین کاری کنیم در جهت خواسته هامون فعال بشه. کتاب اثر مرکب میگه تغییرات کوچیک زندگی اگر بطور مستمر انجام بشن، نتایج بزرگی رو ایجاد میکنند. من باید یه عااالمه عادت کوچیک و ساده ی مفید واسه خودم ایجاد کنم. اولیش که شاید خیلی هم مسخره باشه ظاهرش آب خوردن. من در کل کمتر از روزی یک لیوان آب مینوشم. و از الان میخوام خودم رو عادت بدم به روزی حداقل یک لیوان ،تا کم کم برسم به استاندارد ۸ لیوان آب در روز.در مورد خوابیدن هم بخاطر آسیبی که همسرم توی بازی دیده فعلا نمیتونم روند خاصی رو پیش بینی کنم،ولی ایشالا بعد از اینکه خوب شد و تونست راحت بخوابه، برنامه ی خوابمون رو هم کم کم تنظیم میکنیم.

  • ۹۵/۰۵/۳۱
  • شا دان

نظرات (۲)

عالیه
مطمئنن این روش خیلی به درد میخوره
فقط آدم باید یادش بمونه که هرروز اون کارو انجام بده!
موفق باشی عزیزم
شوهرت هم بهتر بشن ایشالا
پاسخ:
اره دقیقا
مرسی گلم
خلاصشو خوندم. خیلی عالی بود. گذاشتمش تو لیست کتابام تا بگیرم بخونمش
ممنون بابت معرفیش
من یه لیوان گذاشتم کنار سینک شبا که از خواب پامیشم یا وقتی میخوام ظرف بشورم یا کارای غذا رو بکنم یه لیوان میخورم.
یه نرم افزاریم داشتم رو گوشیم یادآور آب خوردن بود. خیلی بهم کمک کرد تو زیاد کردن لیوانام
پاسخ:
اوهوم. چه روش خوبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی