شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

این روزهای من

اوایل دومین ماه از سال 95 هست. بنظرم سال خوبی رو دارم رقم میزنم .

راضیم خداروشکر. ولی خیلی باید کار کنم. در مورد اون کسب و کاری که گفتم، هفته ای سه روز با دوستم مشغول انجام کارای مربوطه هستیم. باشگاه رو چند ماهی بود که ول کرده بودم که دوباره رفتم ثبت نام کردم و شروع کردم. کتاب اثر مرکب هنوز تموم نشده چون تمرین زیاد داره اما خیلی خوبه. 
کلا  تو فاز خوبیم خداروشکر. فقط اینکه باید یکم برنامه ریزیمو بهتر کنم که به مقالم و بقیه ی برنامه هام هم به موقع برسم. کارای خونه هم خیلی وقت گیرن.همین الان میخواستم برم سراغ ادامه ی تمرینای اثر مرکب که دیدم یه عااالمه لبااس نشسته داریم. رفتم سراغ لباسا و هنوزم تموم نشده. و چون ماشین لباسشوییم کوچولوهست، اینکار زیاد وقت میگیره. به هر حال، اینم بخشی از زندگیه. 
همسرم امروز رو مرخصی گرفته و دنبال یه سری کارای اداریه. معنیش اینه که ما امروز ناهار رو با هم میخوریم و فرصت دیدن یه قسمت دیگه از سریال رو باهم داریم. کلا الان آرامش دارم. خدا رو شکر. راستی دوستان، 
یک کانال تو تلگرام هست به اسیم royal mind. خیلی انرژی بخشه و من امروز واقعا با حرفای آزمندیان حال کردم. 



از وبلاگ شاد میگویم

  • ۹۵/۰۴/۲۴
  • شا دان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی