شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

بعله. بالاخره شروع کردم به زندگی اون مدلی که میخوام. الان دقیقا پنجاه دقیقه میگذره.فقط غذا درست کردم تو این مدت اما فرقش با قبل این بود که قراره دیگه از رب صنعتی استفاده نکنم. خب رب گوجه ی سنتی که ندارم.واسه همین رفتم گوجه خریدم. بله. غذا قیمه با گوجه است بجای رب گوجه. قبلنا قیمه هام خیلی خوشمزه میشد. الانم باید بشه. چون با انرژی درستش کردم. 

الانم میخوام برم اون معجون خوشمزه ای که با همسرجان درست کردیم رو یکم بخورم و شروع کنم به کار کردن روی مقاله ام.

واسه اینکه دهن همگی آب بیفته باید بگم که اون معجون شامل آب انار، آلبالو خشکه، آلوبخارا، زرشگ،و دو مدل لواشک خونگیه. به به. 

  • ۹۴/۰۹/۱۴
  • شا دان

نظرات (۲)

  • رها- ارام
  • سلام، ممنونم به.وبلاگم سر زدی، درست میگی نباید بذارم سهم قصه ام باشه،اما راحت نیست،دارم سعی ام میکنم، از اینکه دنبال تغییر هستی جای تحسین داری
  • رها- ارام
  • سلام،متوجه شدم اهل کتاب و مطالعه اید ، لطفا اگه زحمتی نیست اسم چندتا کتاب خوب رو بگید، خیلی وقته از مطالعه دور بودم و احتیاج به خوندن دارم،ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی