شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

امروز فوق العاده فعال بودم. خیلی زیاد و خیلی راضیم. همش به لطف برنامه ریزی دیشبه که با همسر داشتیم. راستی امروز داشتم یه کتاب میخوندم به اسم attract money now. این کتاب از جو ویتالی هست که توی فیلم راز هم صحبت میکنه. خیلی خوشم اومده ازش. بدجوری جذبش شدم. 

از اون جهت که دوس دارم کم کم از پستای صرفا روزمره و غیرمفید فاصله بکیرم فقط خلاصه وارمیگم این کتاب چی میگه. نکته ی اول در جذب پول عوض کردن باور هست. باید باور کنی که پول چیز خوبیه و آدمای پولدار لزوما آدمای بد و دزدی نیستن. دیگه اینکه باید باور کنی کع شایستگی دریافت پول فراوان رو داری. اولش که خوندم بنظرم خیلی ساده اومد. بعد توی مثالا متوجه شدم که خیلیامون نشون میدیم با رفتارمون که شایستگیش رو نداریم. چطوری؟ یه کفش خوشکل مثلا میخری و استفاده نمیکنی ازش جز مراسم خیلی خاص. البته مسلما هرچیزی رو باید جایی پوشید. اما منظورم اینه که ماها خیلیامون عادت نکردم عالی زندگی کنیم. بعضی ظرفای هیلی خوشکل فقط واسه مهمونیا. یا همچین رفتارایی دیگه. اینا مخالف جذب ثروته. خلاصه اینکه بریم باورامونو عوض کنیم تا دنیامون عوض شه.

  • ۹۴/۰۲/۰۹
  • شا دان

نظرات (۱)

سلام از اینکه از سال ۸۵ تا الان پست گذاشتی ی جورایی خوشحال شدم چون متاسفانه خیلیا چند ماه بیشتر وب ادامه نمیدن و من بعنوان یه مهندس ای تی از استمرار شما خوشم اومد بازم سر میزنم بت
پاسخ:
مرسی. امیدوارم بااین نظرت انگیزه بگیرم ایندفه غیبت کبری نداشته باشم. راستی ربطشو به آی تی نفهمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی