شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

این شاگردی که جدیدا شروع کردم بهش درس بدم واسه تافل، آدم خیلی کار درستیه. اینه که منم وقتی دارم نوشته هاشو چک میکنم.ناخوادآگاه وسواسم زیاد سده. هی با خودم میگم نه. این ادم که راحت اشتباه نمیکنه. اونم این همه. واسه همین هی همه چی رو با دیکشنری چک میکنم که مطمئن شم درست میگم. که البته تاالان همش حق بامن بوده. یاد م. ر. افتادم. وقتی  اولین بار فهمیدم سطح زبانش اونی نیس که من سالها فکر میکردم. و انصافا عجبا اعتماد به نفسی داشت. البته شاگردنابغه ی من آدمی مث اون نیس خدای نکرده. ولی اینم اعتماد به نفسش خیلی بالاس

  • ۹۴/۰۱/۱۷
  • شا دان

نظرات (۸)

  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شد
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شدانصافاً از وبلاگ شما  خوشم اومد و لینکش کردم!!!اگر شما منو لینک کنید ممنون میشم/.در صورتیکه لینک شما پاک شده بود کامنت بذارید که دوباره بذارمشبا سپاس :)
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شد
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شدانصافاً از وبلاگ شما  خوشم اومد و لینکش کردم!!!اگر شما منو لینک کنید ممنون میشم/.در صورتیکه لینک شما پاک شده بود کامنت بذارید که دوباره بذارمشبا سپاس :)
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شد
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شدانصافاً از وبلاگ شما  خوشم اومد و لینکش کردم!!!اگر شما منو لینک کنید ممنون میشم/.در صورتیکه لینک شما پاک شده بود کامنت بذارید که دوباره بذارمشبا سپاس :)
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شد
  • لینــــــــــــک شمـــا ثبت شدانصافاً از وبلاگ شما  خوشم اومد و لینکش کردم!!!اگر شما منو لینک کنید ممنون میشم/.در صورتیکه لینک شما پاک شده بود کامنت بذارید که دوباره بذارمشبا سپاس :)
  • سلام www.hostexhibition.com
  • با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran  هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اس----------------------------------------------------یک سایت جدید  برای اپلود فایل ها و عکس ها  بدون محدودیت می توانید عضوش بشین و تا یک ترا بایت  فضای  رایگان  داشته با شیدتازه در ازای دانلود هر فایلتون هم و یا معرفی زیر گروه که عضو ویزه سایت شوند پول در بیارین و تا روزانه 20 دلار در امد داشته باشین.... برای دانلود از لینک هاتون  لینک مستقیم تو وبلاگتون  بزارید و کلی امکانات دیگهدوست داشتین حتما به ما سر بزنیدبا تشکر
    قوی ترین سیستم وبلاگدهی رایگان ایرانی راه اندازی شد!! با ساخت وبلاگ در سیستم مونوبلاگ به صورت رایگان در صفحه اول گوگل قرار خواهید گرفت و بازدید فوق العاده بالایی خواهید داشت....همین حالا به جمع مونوبلاگی ها بپیوندیدبرای ثبت وبلاگ به آدرس زیر مراجعه کنیدwww.monoblog.ir
    بیان ادمی با خودم ادم متفاوته
    سلام نوشته هاتون شیرین و دلنشینه قلم خوبی داری دوستم تقریبا بیشتر مطالبتو خوندم منم امروز حالم گرفته ست چون ارشد قبول نشدم
    پاسخ:
    ای بابا. میفهمم حالتو. چون منم یه سال بااینکه زحمت کشیدم ارشد قبول نشدم. ولی سال بعدش یه دانشگاه عالی قبول شدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی