شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

پاس شدم.

اون درسی رو که گفتم میفتم یادتونه؟

پاس شدم.راستش من با استاده خیلی مشکل داشتم.واسه همین میگفتم امکان نداره با اون امتحانی که من دادم و با توجه به رابطمون،پاسم کنه.

امروز رفتم پیشش گفتم اومدم نمرمو بگیرم.گفت:نمرتو از آموزش بگیر نه اینجا.خلاصه...

محترمانه بیرونم کرد.

باز رفتم پیشش گفتم آموزش بسته هست.نمره هم رو  برد  نیست.

گفت:((شما رو پاس کردم که از دستت راحت بشیم.بقیه رو نمیدونم ولی من که از دستت راحت شدم.راحت شدم.))

منو میگین؟خندم گرفته بود.داشتم از ذوق میمردم.

بچه ها میگفتن ببین چه بلایی سرش آوردی که اینجوری میگه.

اون با عصبانیت حرف میزد .من میخندیدم میگفتم :مرسی......

  • ۸۶/۰۴/۰۶
  • شا دان

نظرات (۱۰)

سلام. به روزم. خوشحال میشم تشریف بیارین.
چرا درباره ی این پستم  نظرت رو نمی نویسی؟...ممنون که جواب سوالمو دادی.
  • .*رقیه جون*.
  • بر منکرش لعنت !
    به روز هستم. خوشحال میشم بیاین.
  • سایه روشن
  • سلام سلام ..به روزم و منتظر حضورت
    سلام.آپ کردم.منتظرتم.
    سلام ...به روزم اگه بیای خوشحالم میکنی
    راستی یادم رفت بگم که بدجور درکت میکنم لحظات عالی ایه عااااااااالی تبریک میگم
  • سایه روشن
  • سلام ..چه خبراا؟ از من خبر اینکه به روزم و منتظر
    خیلی باحال بوددردسر توی پست اول مفهومش چیه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی