شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

دلم برای خدایم عجیب تنگ است و تنهاییم بس بزرگ.

آنقدر بزرگ که جز او هیچ کس را یارای پرکردنش نیست.

خدایم را هیچ نیازی به من نیست هر چند در تندیس آِفرینش اگر ذره ای چون من نبود،چیزی کم بود.و خدا  من را فهمید و خدا من را خواست آن زمان که هنوز ،خود فهمیدن نمیدانستم.و آن زمان که هنوز خودی نبود که دوستش بدارم ، خدا دوستش داشت.

 و من تنها به ندای قلبم دلخوشم که هر دم نوازشم میدهد و میگوید:

((با توام.پس نگران مباش.

با توام.پس لبخند بزن.

مرا بجوی تا بیابی.

بجوی تا عشقم را حس کنی.

در ژرفای غم و در اوج شادی،من با توام و در تو جاری.همچو خون در رگهایت.

کافیست بخواهی و بجویی.))

و من میخواهم و خواهم جست.

  • ۸۶/۰۴/۰۲
  • شا دان

نظرات (۸)

سلام.این رو میگن یه آپ متفاوت.سرشار از معنی.استثنایی.لذتش در اینه که این رو همیشه وقتی صبح از خواب بیدار میشیم یه بار مرور کنیم. اون وقت تا آخر اون روز دیگه نه تنها هستیم نه غصه دار و غمگین. ولی حیف که...............................................................آپ کردم.منتظرتم.فقط امیدوارم از این نظرات تکراری ندی.(چه وبلاگ قشنگی - زیبا بود - قشنگ بود و ..)
  • پسر مشرقی
  • سلام دوست عزیزمخیلی زیبا نوشتی و دلنشین ...بر خدا توکن کن عزیز
  • یار استاد
  • مرسی آمدی بازم بیا
    سلامچقد بامزه نوشتی خیلی باحال بود" دلم برای خدایم تنگ است"ولی خدا تنها کسیه که هر موقع بخوایش هست و نمیذاره که آدم از دلتنگی هلاک شه! ! فقط باید صداش کنی اونوقت میتونی بشینی باهاش یه عالمه حرف بزنی به همین راحتی
    خدا همین جاست!.....در قلب تو!.....آپم منتظرت میای دیگه؟!....بهار(برای دیدن صفحه به روز شده ctrl+F5 را بزنید!)
    چه کسی خواهد دیدمردنم را بی توگاه می اندیشمخبر مرگ مرا با تو چه کس میگویدآن زمان که خبر مرگ مرا میشنویروی خندان تو را کاشکی میدیدمشانه بالا زدنت را بی قیدو تکان دادن دستتکه مهم نیست زیادو تکان دادن سرچه کسی باور کردجنگل جان مراآتش عشق تو خاکستر کردمیتوانی تو به من زندگانی بخشییا بگیری از من آنچه را میبخشی-حمید مصدق-سلام دوست عزیزمن با نوشته ای در مورد بوسه آپ هستمکلبه منو با امدنتون مصفا کنیدشاد و عاشق باشی
    سلام!بابانوشته.......ای ول......خدا رو دوست دارم چون.......عاشق منه!می خوام عاشقش بشم....عاشقش میشم و....میبوسمش.
    خیلی جالب بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی